ושבו כלבים לגבולם; הכלבה ששמרה אמונים למשפחתה

כעבור שנה של טיפול מסור החל מבצע צוק איתן, וכעבור שבוע מאז החל המבצע הלכה הכלבה לאיבוד, ככל הנראה בגלל הפיצוצים העזים שהתרחשו באיזור בגלל מבצע צוק איתן, וכידוע: מפחד הפיצוצים העזים ורעשי המשנה, הכלבים נוהגים לברוח מאיזור הרעש.
דוד קורצוייל 2 Comment on ושבו כלבים לגבולם; הכלבה ששמרה אמונים למשפחתה

נהוג לומר על כלבים שלא רק שהם היצורים הכי נאמנים בעולם, אלא גם החברים הטובים ביותר של האדם ונאמנים לבעלים שלהם • הסיפור בהמשך ממחיש לנו עד כמה זה נכון.

כעבור שנה של טיפול מסור החל מבצע צוק איתן, וכעבור שבוע מאז החל המבצע הלכה הכלבה לאיבוד, ככל הנראה בגלל הפיצוצים העזים שהתרחשו באיזור בגלל מבצע צוק איתן, וכידוע: מפחד הפיצוצים העזים ורעשי המשנה, הכלבים נוהגים לברוח מאיזור הרעש.
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז מבצע צוק איתן, ולאחר שנתיים שנעלמה מחיק משפחתה, השבוע שבה הכלבה לחיק משפחתה בקיבוץ עלומים שבעוטף עזה.

לפני כשלוש שנים, משפחת יגל המתגוררת בקיבוץ עלומים שבעוטף עזה, ראו כלבה מסוג לברדורית מעורבת בגודלן רטריבר נטושה בשערי הקיבוץ, בני המשפחה החליטו לאמץ לחיקם את הכלבה ולדאוג לה, בעלי הבית אף דאגו לענוד על צווארה של הכלבה קולר עם פרטי התקשרות וכן שבב אלקטרוני, במקרה והכלבה תילך לאיבוד.

כעבור שנה של טיפול מסור החל מבצע צוק איתן, וכעבור שבוע מאז החל המבצע הלכה הכלבה לאיבוד, ככל הנראה בגלל הפיצוצים העזים שהתרחשו באיזור בגלל מבצע צוק איתן, וכידוע: מפחד הפיצוצים העזים ורעשי המשנה, הכלבים נוהגים לברוח מאיזור הרעש.

בעלי הבית לא ידעו את נפשם מרוב צער, והחלו במבצע פרטי משלהם באיזור לאתר את הכלבה, בין היתר, חיפשו בשיחים באיזור, שאלו את החיילים שהיו באותה עת באיזור, וחיפשו בכל מקום אפשרי, אולם הכלבה לא נמצאה. לאחר שהבינו שהכלבה ככל הנראה נעלמה, החליטו בני המשפחה לצאת מידי תקופה לשיחים באיזור ביתם ולשרוק בקולם, אולי הכלבה תשמע את השריקות ותשוב לחיקם.

כעבור שנתיים שהכלבה איננה, בני המשפחה עדיין לא התייאשו והמשיכו בחיפושים אחר הכלבה, בשבוע שעבר זה קרה: משפחה מהישוב שלומית שבאיזור נסעו בכביש, ולפתע הם רואים כלבה צועדת לבדה, "מיד הבנו שזה כלבה נטושה שהלכה לאיבוד, אספנו את הכלבה ודאגנו לה לבית, אולם לאחר בדיקה ראינו שהיא שייכת למישהו וזאת לאחר שראינו את הקולר שהיה על צווארה" כך הם מספרים.

בני המשפחה מהישוב שלומית, הפנו את הכלבה לווטרינר של המועצה האזורית שדות נגב, שם הוא איתר את השבב האלקטרוני ואת פרטי הבעלים של הכלבה, בני המשפחה מהישוב שלומית מיהרו לצלצל למשפחת יגל מקיבוץ עלומים, וסיפרו להם על האבידה שנמצאה.

"מיד ידענו שזאת הכלבה שאיבדנו לפני שנתיים, שמחנו מאוד לשמוע שהיא בחיים, ומיד נסענו לקחת אותה, כעת אנחנו נדאג לה שלא תילך שוב לאיבוד ונשמור עליה מכל משמר", כך מסכמת משפחת יגל את החוויה שעבר עליה במשך התקופה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה הקשר שמרה אמונים, אם כבר הם שמרו לה אמונים….

  2. 1

    לא מתאים להשתמש עם כותרת כזו, לשבש לשון פסוק עבור כלב, וד"ל